Veelgestelde vragen

I feel you! Keuzestress.

Vaak voel je wat weerstand om geur online te kopen. Logisch, je wil ruiken & dat kan dan niet. Maar geur online kopen is eigenlijk geen probleem. Als de beschrijving je goed bevalt, zal de geur dat meestal ook doen.

Speciaal voor jou heb ik een geurwijzer ontwikkeld om je te helpen een keuze te maken. Ga naar de geurwijzer: klik hier.

Ben je nog niet gekend met wasparfum? Dan zijn de proefpakketjes schitterend om van start te gaan. Zo kan je verschillende geuren eerst uitproberen om nadien je favoriete geur(tjes) in een groter formaat te bestellen.

Helaas niet. Klaverhand is enkel een webshop waarbij ik je zo goed mogelijk wil meenemen in mijn geurverhaal. Door de uitgebreide productomschrijving probeer ik je een duidelijk beeld te geven van het product. Uiteraard mag je me altijd mailen met vragen, ik help je graag mee op weg.

Uiteraard kan je jouw bestelling wel afhalen. Dit is mogelijk van maandag t.e.m. zaterdag in het afhaalpunt “Punt Komma” te Hove.

Er wordt steeds een automatische bevestiging verstuurd via mail. Dit durft af en toe in de spamfolder terecht te komen. Kan je het daar niet terugvinden, dan is er mogelijks een foutief e-mailadres opgegeven. Stuur me dan een bericht via info@klaverhand.be. Ook ontvang je geen bevestingsmail als de betaling te vroeg werd afgebroken. Dan is de bestelling niet doorgekomen.

Verzending gebeurt (meestal) op maandag, woensdag en vrijdag met bpost.

De levertijd staat op 3 tot 6 werkdagen (tenzij anders vermeld) vanaf de ontvangen betaling. De vermelde leveringstermijnen worden als aanwijzing gegeven. Eenmaal het pakket overgedragen is aan de pakjesdienst heb ik geen controle meer over de levertermijn.

Geen zorgen. Dit is normaal.

Ik werk eerst je bestelling af. Je ontvangt hiervan een mailtje. Nadien verpak ik je pakket met veel plezier. De pakjes worden (meestal) afgehaald op maandag, woensdag en vrijdag door bpost.

Pas als de pakketjes in het distributiecentrum zijn, worden ze voor de eerste keer gescand. Op dat moment krijg je een mail met je track en trace code. Meestal is dit ‘s avonds of ‘s nachts.

Van zodra je een track & trace code ontvangt, hou het dan goed in de gaten. Meestal wordt het pakket de volgende dag(en) geleverd. Af en toe gebeurt het dat een pakje langer onderweg is. Dit komt het vaakst voor tijdens drukke periodes (Sint, feestdagen, Black Friday,…).
Indien jouw pakket langer dan een week onderweg is (te rekenen vanaf dat je de track & trace code hebt ontvangen), mag je me een berichtje sturen via info@klaverhand.be. Vergeet hierbij jouw ordernummer niet te noteren.

Tijdens het bestelproces kan je kiezen voor ‘afhalen in Hove’. Van zodra jouw bestelling klaar staat, stuur ik je een mailtje. Bekijk ook zeker je spamfolder.

Het afhalen van je bestelling is mogelijk in het afhaalpunt “Punt Komma” te Hove. Dit van maandag t.e.m. zaterdag van 6u00 tot 18u00.
Adres Punt Komma:
Kapelstraat 79, 2540 Hove

Geen probleem. Ik heb een vak BTW-nummer voorzien tijdens het bestelproces. Vergeet dus zeker jouw BTW-nummer niet te noteren.

Je kan je factuur achteraf niet meer wijzigen. Na jouw bestelling ontvang je de factuur automatisch in je mailbox.

Wat jammer dat het gepersonaliseerde item niet goed is. Helaas kan ik, een product dat speciaal voor jou gemaakt is, niet terugnemen. Terugsturen van gepersonaliseerde producten is niet toegelaten. Soms gaat er wel iets mis langs mijn kant. Indien het product niet correct is gepersonaliseerd, ga ik uiteraard met veel plezier opnieuw aan de slag voor jou.

Stuur me een bericht via info@klaverhand.be, zo kan ik bekijken wat haalbaar is. Ik verstuur sowieso enkel op maandag – woensdag – vrijdag. Misschien kan jouw bestelling dezelfde dag nog mee met de koerier.
Spoedbestellingen worden niet aangenomen tijdens drukke periodes (Sint, feestdagen, Black Friday,…).