Veelgestelde vragen

Ontdek jouw geurpunten in je persoonlijke account onder het tabblad ‘Geurpunten’. Hier vind je een overzicht van hoeveel geurpunten je hebt gespaard. Ook kan je daar geurpunten inwisselen voor korting, gratis verzending of een cadeau.

I feel you! Keuzestress.

Vaak voel je wat weerstand om geur online te kopen. Logisch, je wil ruiken & dat kan dan niet. Maar geur online kopen is eigenlijk geen probleem. Als de beschrijving je goed bevalt, zal de geur dat meestal ook doen.

Speciaal voor jou hebben we een geurwijzer ontwikkeld om je te helpen een keuze te maken. Ga naar de geurwijzer: klik hier.

Ben je nog niet gekend met wasparfum? Dan zijn de proefpakketjes schitterend om van start te gaan. Zo kan je verschillende geuren eerst uitproberen om nadien je favoriete geur(tjes) in een groter formaat te bestellen.

We hebben geen stenen winkel. Klaverhand is enkel een webshop waarbij we je zo goed mogelijk willen meenemen in ons geurverhaal. Door de uitgebreide productomschrijving proberen we je een duidelijk beeld te geven van het product. Uiteraard mag je ons altijd mailen met vragen, we helpen je graag mee op weg.

Misschien heb jij er toch nood aan om de geuren eerst eens te ruiken? Misschien ben jij super nieuwsgierig om ons assortiment in het echt te bekijken? Of misschien wil jij gewoon eens een babbeltje met ons slaan? Wees meer dan welkom op onze geurdagen! Meer info: klik hier.

En uiteraard kan je jouw bestelling ook gewoon afhalen. Dit is mogelijk van maandag t.e.m. zaterdag in het afhaalpunt “Punt Komma” te Hove.

We begrijpen dat cadeaus inpakken een extra speciaal tintje kan geven aan je bestelling, maar tijdens het transport kan dit proces soms leiden tot beschadigingen aan de geschenken. Ons hoogste doel is om ervoor te zorgen dat bestellingen in perfecte staat aankomen, daarom kiezen we ervoor om geen inpakservice aan te bieden.

Er wordt steeds een automatische bevestiging verstuurd via mail. Dit durft af en toe in de spamfolder terecht te komen. Kan je het daar niet terugvinden, dan is er mogelijks een foutief e-mailadres opgegeven. Stuur ons dan een bericht via info@klaverhand.be. Ook ontvang je geen bevestingsmail als de betaling te vroeg werd afgebroken. Dan is de bestelling niet doorgekomen.

De levertijd staat op 3 tot 6 werkdagen (tenzij anders vermeld) vanaf de ontvangen betaling. De vermelde leveringstermijnen worden als aanwijzing gegeven. Eenmaal het pakket overgedragen is aan de pakjesdienst hebben we geen controle meer over de levertermijn.

Geen zorgen. Dit is normaal.

We werken eerst je bestelling af. Je ontvangt hiervan een mailtje. Nadien verpakken we je pakket met veel plezier.

Pas als de pakketjes in het distributiecentrum zijn, worden ze voor de eerste keer gescand. Op dat moment krijg je een mail met je track en trace code. Meestal is dit ‘s avonds of ‘s nachts.

Van zodra je een track & trace code ontvangt, hou het dan goed in de gaten. Meestal wordt het pakket de volgende dag(en) geleverd. Af en toe gebeurt het dat een pakje langer onderweg is. Dit komt het vaakst voor tijdens drukke periodes (Sint, feestdagen, Black Friday,…).
Indien jouw pakket langer dan een week onderweg is (te rekenen vanaf dat je de track & trace code hebt ontvangen), mag je ons een berichtje sturen via info@klaverhand.be. Vergeet hierbij jouw ordernummer niet te noteren.

Tijdens het bestelproces kan je kiezen voor ‘afhalen in Hove’. Van zodra jouw bestelling klaar staat, sturen we je een mailtje. Bekijk ook zeker je spamfolder. We proberen de pakketjes binnen 3 werkdagen in het afhaalpunt te plaatsen.

Het afhalen van je bestelling is mogelijk in het afhaalpunt “Punt Komma” te Hove. Dit van maandag t.e.m. zaterdag van 6u00 tot 18u00.
Adres Punt Komma:
Kapelstraat 79, 2540 Hove

Geen probleem. We hebben een vak BTW-nummer voorzien tijdens het bestelproces. Vergeet dus zeker jouw BTW-nummer niet te noteren.

Je kan je factuur achteraf niet meer wijzigen. Na jouw bestelling ontvang je de factuur automatisch in je mailbox.

Stuur ons een bericht via info@klaverhand.be, zo kunnen we bekijken wat haalbaar is. Misschien kan jouw bestelling dezelfde dag nog mee met de koerier.
Spoedbestellingen worden niet aangenomen tijdens drukke periodes (Sint, feestdagen, Black Friday,…).

We geloven dat echte groei en succes voortkomen uit de band die we delen met onze klanten.
Daarom koesteren we onze loyale klanten en omarmen we de waarde van samenwerken.

Authenticiteit en geloofwaardigheid vinden we van onschatbare waarde en staan centraal in alles wat we doen. Daarom hebben we drie samenwerkingsformules ontwikkeld om onze band te versterken & om onze dankbaarheid te uiten.

Je vindt meer info door hier te klikken.